Service Management:
- Řízení smluvních vztahů se zákazníky (oblast IT servisních služeb)
- Account management, úzká spolupráce s obchodním oddělením
- Kontrola kvality plnění a poskytování služeb, pravidelné vyhodnocování profitability zakázek a reporting
- Nastavování procesů podpory
- Koordinace supportního týmu
- Koordinace a plánování uvedení IT služeb do produkčního prostředí a následné zahájení provozu
Project Management:
- Vedení projektů v oblasti IT infrastruktury (pro klienta)
- Koordinace projektového týmu a subdodavatelů
- Zodpovědnost za kvalitu služby, dodržení termínů a rozpočtu
- SŠ/VŠ vzdělání technického směru
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Rozhled v technologiích IT infrastruktury
- Zkušenost s koordinací projektového týmu a subdodavatelů
- Certifikace ITIL Service Manager velkou výhodou
- Certifikace metodologie vedení projektů
- Pokročilý uživatel MS Excel, Access
- ŘP sk. B
- Samostatnost, zodpovědnost
- Orientace na zákazníka, velmi dobré komunikační a řešitelské schopnosti
- Analytický přístup
Nabízíme:
- Práci s inspirujícími kolegy v prostředí nadnárodní společnosti
- Přátelskou firemní kulturu s důrazem na týmovou spolupráci
- Pracovní smlouvu na HPP
- Výborné mzdové ohodnocení s motivačním bonusem za výsledky
- Možnost vlastního rozvoje v oblasti IT
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna (Sick days)
- Další zaměstnanecké benefity jako např. stravenky, dotovaná Multisport karta, výhodný program SIM karet, výuka anglického jazyka, vzdělávání/školení)
- Lokalita práce v těsné blízkosti metra C Pankrác na Praze 4
- Nástup dohodou
- Apply On Company Site //
https://flek.cz/nabidka/junior-service-manager-project-manager/189214